Manuál copywritingu
D

Manuál copywritingu

Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing

Untermüller Vojtěch

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Číst více
Počet stran 120
Datum vydání 09.07.2019
Formát 144x207 mm
Hmotnost 0,19 kg
Jazyk čeština
EAN 9788027125852
Věk od 0
Druh zboží Tištěné knihy
Vazba Lepená vazba s klopami