Marketingová komunikace
D

Marketingová komunikace

Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání

Miroslav Karlíček, a kolektiv

Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Číst více
Počet stran 224
Datum vydání 12.02.2016
Formát 167x240 mm
Hmotnost 0,42 kg
Jazyk čeština
EAN 9788024757698
Věk od 0
Druh zboží Tištěné knihy
Vazba Lepená vazba