Mezinárodní marketing
D

Mezinárodní marketing

Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání

Hana Machková

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Číst více
Počet stran 200
Datum vydání 13.01.2015
Formát 167x240 mm
Hmotnost 0,47 kg
Jazyk čeština
EAN 9788024753669
Věk od 0
Druh zboží Tištěné knihy
Vazba Pevná šitá vazba