
Funkční anatomie
Ivan Dylevský
Funkční anatomie je koncipována jako moderní základní interdisciplinární morfologický text určený pro široký okruh studentů několika fakult a dalších škol. Koncepce funkční anatomie člověka vychází z provázanosti struktury a funkce lidského těla a dovoluje hned na počátku studia chápat kauzalitu vývoje, stavby a funkčních projevů orgánových systémů.
Cílovou skupinou studentů, kterým je text určen, jsou studenti fyzioterapie, jednotlivé obory biomedicínského inženýrství, kinantropologie, střední a vyšší odborné zdravotní školy a další nelékařské zdravotnické obory. Knihu ocení i učitelské obory kombinované s biomedicínskými disciplínami. Publikace je vhodná i pro učitelské obory zaměřené na tělesnou výchovu, sport a další formy pohybových aktivit. Text je strukturován tak, že dovoluje pomocí piktogramů a jiných grafických prvků výběr poznatků určených i pro často velmi odlišné obory studia (nanotechnologie, léčebná tělesná výchova, radiologický asistent ...).
Za poslední desetiletí narostly nejen poznatky o stavbě a funkci těla tak enormním způsobem, že na ně bylo nutné reagovat v celé koncepci didaktiky základních oborů, ale nebývale se rozšířil i počet oborů a specializací (tzv. biomedicíny), které generují značně odlišné požadavky na výběr anatomických (morfologických) poznatků, než reflektují dosud užívané a často již nedostupné texty. Obsahový, ale i didaktický pohyb v oboru vyžaduje patřičnou reakci nejen v přímé výuce, ale i v obsahu učebnic, které kodifikují pojmový aparát, a tedy i vědomostní požadavky vyučovaného oboru.
Formální struktura textu jednotlivých kapitol vychází z doporučení o harmonizaci vysokého školství EU.
Dvojbarevná publikace je doplněna 233 originálními obrázky 21 tabulkami.
Číst více
Cílovou skupinou studentů, kterým je text určen, jsou studenti fyzioterapie, jednotlivé obory biomedicínského inženýrství, kinantropologie, střední a vyšší odborné zdravotní školy a další nelékařské zdravotnické obory. Knihu ocení i učitelské obory kombinované s biomedicínskými disciplínami. Publikace je vhodná i pro učitelské obory zaměřené na tělesnou výchovu, sport a další formy pohybových aktivit. Text je strukturován tak, že dovoluje pomocí piktogramů a jiných grafických prvků výběr poznatků určených i pro často velmi odlišné obory studia (nanotechnologie, léčebná tělesná výchova, radiologický asistent ...).
Za poslední desetiletí narostly nejen poznatky o stavbě a funkci těla tak enormním způsobem, že na ně bylo nutné reagovat v celé koncepci didaktiky základních oborů, ale nebývale se rozšířil i počet oborů a specializací (tzv. biomedicíny), které generují značně odlišné požadavky na výběr anatomických (morfologických) poznatků, než reflektují dosud užívané a často již nedostupné texty. Obsahový, ale i didaktický pohyb v oboru vyžaduje patřičnou reakci nejen v přímé výuce, ale i v obsahu učebnic, které kodifikují pojmový aparát, a tedy i vědomostní požadavky vyučovaného oboru.
Formální struktura textu jednotlivých kapitol vychází z doporučení o harmonizaci vysokého školství EU.
Dvojbarevná publikace je doplněna 233 originálními obrázky 21 tabulkami.
Počet stran
544
Datum vydání
25.09.2009
Formát
167x240 mm
Hmotnost
1,04 kg
Jazyk
čeština
EAN
9788024732404
Věk od
0
Druh zboží
Tištěné knihy
Vazba
Pevná šitá vazba