Sociologie pro ekonomy a manažery
D

Sociologie pro ekonomy a manažery

2., přepracované a rozšířené vydání

Ivan Nový, Alois Surynek, a kolektiv

Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.
Číst více
Počet stran 288
Datum vydání 15.10.2007
Formát 170x240 mm
Hmotnost 0,48 kg
Jazyk čeština
EAN 9788024717050
Věk od 0
Druh zboží Tištěné knihy
Vazba Lepená vazba