Vojtěch Bednář


Vojtěch Bednář je sociolog, poradce a publicista. Vystudoval žurnalistiku a sociologii na Filozofické Fakultě univerzity Palackého v Olomouci, nyní přednáší tamtéž a na Vysoké Škole Báňské v Ostravě. Patnáct let se věnuje odborné publicistice v oblasti komunikačních technologií a vůbec komunikace mezi lidmi, působí jako soukromý lektor a konzultant. Ve své vědecké práci se zabývá sociologií politiky a politické komunikace, je členem Syndikátu Novinářů a Masarykovy České Sociiologické společnosti.
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji
D

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji


  • Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede?
  • Jak podpořit loajalitu zaměstnanců, aby své zaměstnání nebrali pouze jako místo, kam chodí vydělávat peníze, ale jako součást svého života?
  • Jaká opatření k omezení fluktuace fungují a jak je realizovat?
  • Jak pracovat se zaměstnanci s rizikem odchodu?
  • Jaké taktiky použít k zastavení fluktuace, tedy když už lidé odcházejí?
To vše se dozvíte v této praktické a přehledné knížce zkušeného konzultanta v oblasti vedení lidí a komunikace ve firmách.
 
Zjistíte, proč lidé nejsou a proč odcházejí, kdy a jak fungují peníze, jaký způsob vedení a jaké prostředí zaměstnance udrží, proč tolik záleží na předávání informací zaměstnancům, a také jak poznáme, zda se nám tato práce daří.
 
V knížce najdete mnoho praktických rad a příkladů z reálné praxe. Je určena personalistům a manažerům v komerčním i nekomerčním sektoru. 
 
Číst více
Sociální vztahy v organizaci a jejich management
D

Sociální vztahy v organizaci a jejich management


Tato publikace si klade za cíl být zdrojem informací nejen pro pracovníky a manažery oddělení lidských zdrojů, ale též pro výkonný management řady firem, veřejných institucí a neziskových organizací. Jejím obsahem je popis fungování sociálních vztahů mezi lidmi – zaměstnanci, členy, spolupracovníky, zainteresovanými osobami v organizacích – a přehled nástrojů, kterými je možné tyto vztahy ovlivňovat z hlediska managementu. Kniha má praktické uplatnění při řízení personální politiky a vnitřní komunikace v o
Číst více
Krizová komunikace s médii
D

Krizová komunikace s médii


Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.
Číst více