Monzel Monika
Diplomovaná ekonomka, narozena roku 1967, je výkonnou ředitelkou poradenské a vzdělávací firmy AdCoach (www.adcoach.de) v Kolíně nad Rýnem. Mimo jiné zde vede sekci, která se zaměřuje na profesní vzdě lávání marketingových, reklamních a prodejních specialistů i nových pracovníků v oblasti marketingu. Po studiu ekonomie pracovala několik let v reklamní agentuře v oblasti poradenství a strategického plánování a také jako vedoucí rozpočtu a vedoucí vývoje výrobků. Měla na starosti jak velké reklamní rozpočty, tak dílčí reklamní projekty pro klienty z nejrůznějších oborů, např. farmacie, stravování , finančních služeb, pojištění, IT/počítačových technologií a služeb. Od začátku roku 2001 se jako podniková poradkyně a trenérka zabývá vývojem praktických řešení pro aktuální problémy podnikové marketingové a propagační praxe. Těžištěm její práce je průběžná analýza r ůzných propagačních metod a technik a také mechanismů jejich úspěchu a účinnosti.