Keller Lane Kevin


Je profesorem marketingu na Tuck School of Business, E. B. Osborn University. Profesor Keller získal akademické hodnosti na Cornell University, Carnegie-Mellon University a Duke University. V Dartmouthu přednáší studentům MBA strategický management značek a na stejné téma přednáší i pro vedoucí pracovníky významných společností. Předtím působil profesor Keller na Graduate School of Business of Stanford University, kde rovněž vedl marketingovou skupinu. Působil také na fakultách marketingu na University of California v Berkeley a na University of North Carolina v Chapel Hill. Byl hostujícím profesorem na Duke University a na Australian Graduate School of Management, má za sebou také dva roky praxe marketingového poradce Bank of America. Hlavní oblastí zájmu profesora Kellera je praktický marketing zaměřený na zákazníka. Jeho specifický výzkum se zabývá otázkou, jak může porozumění teoriím a koncepcím o chování zákazníků vylepšit marketingové strategie. Tento výzkum publikoval ve více než padesáti vědeckých studiích ve třech významných marketingových časopisech - Journal of Marketing, Journal of Marketing Research a Journal of Consumer Research. Profesor Keller je rovněž členem redakčních rad všech tří zmíněných časopisů. Výsledky jeho práce jsou široce citovány a získal za ně četné ceny. Profesor Keller je pokládán za jednoho z mezinárodních expertů v oblasti značek, brandingu a strategického řízení značek. Aktivně se této oblasti věnuje - podílí se na velkém množství různých typů marketingových projektů. Působil, nebo působí také jako poradce v oblasti brandingu pro řadu předních světových společností, například Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss, Miller Brewing, Procter & Gamble a Starbucks. Dále působil jako konzultant v dalších společnostech vyrábějících značkové zboží - Allstate, Beiersdorf (Nivea), Blue Cross Blue Shield, Campbell Soup, General Mills, Goodyear, Kodak, The Mayo Clinic, Nordstrom, Shell Oil, Unilever a Young & Rubicam. Působil i jako člen předsednictva Marketing Science Institute. Je oblíbeným řečníkem - vede marketingové semináře a kurzy pro vrcholové pracovníky společností. Profesor Keller se v současné době zabývá výzkumem marketingových strategií a taktik, jimiž by bylo možné vytvářet, měřit a řídit hodnotu značek. Jeho učebnice na tato témata, Strategic Brand Management, jejíž druhé vydání publikovalo v září 2002 nakladatelství Prentice-Hall, byla nadšeně uvítána coby "bible tvorby značekk". Je nadšeným příznivcem sportu, hudby a kinematografie, pomáhá ve volném čase vést a propagovat jednu z nejznámějších skupin australského rokenrolu - The Church. Profesor Keller žije s manželkou Punam (rovněž profesorkou marketingu na Tuck School of Business) a dvěma dcerami, Carolyn a Allison, v New Hampshire.
Marketing management
D

Marketing management


Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí.
Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Číst více